FAQ
Svar på vanlige spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvor ofte kan vi ha rengjøring?
Det er valgfritt og kommer an på dine behov. De fleste velger en gang i uken eller annenhver uke.
Får jeg samme renholdsmedarbeider hver gang?
Det kan du få. Ved ferie, sykdom eller andre uventede grunner kommer det andre medarbeidere, men du får beskjed i forkant.
Er det noe bindingstid?
Ved fast avtale får du en oppdragsavtale hvor det står at avtalen er løpende med en måneds oppsigelse fra vi mottar oppsigelsen.
Kan vi endre/kansellere bestillingen?
Du kan gjøre endring eller kansellering av bestilling. Det kan gjøres gjennom vår kundeservice på post@hobanrenhold.no eller på telefon 46485868. Du kan avbestille din rengjøring inntil 48 timer før. Hvis du avbestiller mindre enn 48 timer før neste rengjøring vil vi belaste deg med et gebyr på 450 kroner, tilsvarende 1 times arbeid.
Hvordan gjør vi det med nøkler?
Hva hvis jeg ikke er fornøyd?
Hvis du ikke er fornøyd i henhold til avtalen, kan du gi oss beskjed pr mail. Da kommer vi tilbake å retter opp så fort som mulig. Vi alltid er opptatt av fornøyde kunder.
Hvordan betaler jeg?
Ved online bestilling på vår hjemmeside betaler du enkelt med kort. Ved faste avtaler kan du få faktura hvis du ønsker det.
Fakturering
og priser
Finn den beste løsningen for deg
Aksepterte betalingsmetoder
Vi tar både online betaling med kredittkort og utsteder faktura.
Avbestilling
Avbestilling må skje senest 48 timer i forveien. Ved senere eller glemt avbestilling faktureres du 450 kr, tilsvarende en times arbeid.
Fornøyd garanti
Dersom du ikke er fornøyd med resultatet og du kan vise oss hva du ikke er fornøyd med så vasker vi på nytt, helt vederlagsfritt. Fornøyde kunder er det vi lever av.